Reinier sluit zich als partner aan bij TheNewTomorrow. Ook Geertjan Vorstenbosch stapt in bij TheNewTomorrow. Hiermee groeit, verbreedt en versterkt de organisatie zich. Geertjan neemt commerciële en marketingervaring mee en Reinier voegt zijn uitgebreide trackrecord op gebied PR, communicatie en storytelling toe aan TheNewTomorrow. Oprichter Floris Regouin verwelkomt zijn nieuwe partners met enthousiasme: “Gezamenlijk maken we van TheNewTomorrow een organisatie die MKB-bedrijven naar een volgend niveau brengt. Dat doen we door bedrijven vanuit hun eigen kracht te laten werken. We zijn dus geen bureau maar voegen de benodigde kennis en ervaring toe, zodat onze klanten zelf grip houden op hun groei.”

TheNewTomorrow maakt business menselijk, legt betere verbindingen en zorgt dat digitale bedrijfsvoering, marketing en communicatie optimaal worden ingezet. Met de blik op de toekomst én concrete resultaten die morgen zichtbaar zijn. Hiermee kunnen bedrijven hun klanten meerwaarde bieden doordat ze continu toegang hebben tot actuele kennis en ervaring. Ze hebben bij TheNewTomorrow bovendien te mogelijkheid om de externe inzet en expertise flexibel op te schalen of af te bouwen, afhankelijk van hun behoefte. Floris: “Zo krijgen onze klanten de beste oplossing voor hun vraag en kunnen ze hun klanten optimale waarde bieden.”

Nieuwe partners
Geertjan Vorstenbosch heeft een achtergrond met commerciële functies bij verschillende consumentenmerken als Honig, Heinz en Dr. Oetker. Hij werkte in lokale en internationale rollen, onder meer als Marketing Manager en Digital Manager en bouwde mee aan de groei van deze bedrijven.
Reinier Rombouts werkte zowel aan bureau- als aan klantzijde als PR-, communicatieadviseur en storyteller. Hij richtte in 2015 Chief Storyteller op om bedrijven en leiders te helpen met hun positionering, communicatiestrategie en het vertellen van een persoonlijk en geloofwaardig verhaal. In 2017 publiceerde Reinier zijn boek Raak! Benut de kracht van je persoonlijke verhaal.

Flexibel, concreet en met het juiste team
Geertjan en Reinier gaan samen met Floris en Manon Roubos aan de slag als business guides voor MKB-bedrijven. Floris Regouin richtte in 2017 TheNewTomorrow op om MKB-ondernemers verder te helpen in hun digitale ontwikkeling. Daarvoor werkte hij ruim twintig jaar voor grote bedrijven als Samsung Electronics, Philips en eBay waarin hij actief was in de vakgebieden Marketing, Sales, Business Development, Customer Experience en eCommerce. Floris ontving diverse awards en onderscheidingen voor zijn werk.
Geertjan en Reinier komen de groep versterken op gebied van marketing en communicatie. Concreet, resultaatgericht en met eigenaarschap, met altijd de vraag voor ogen: “Wat gaan we morgen samen anders doen?”.

Dat doet TheNewTomorrow via drie pijlers: de eerste draait om het ontwikkelen van een sterke identiteit en het versterken van de reputatie in de nieuwe digitale wereld (Identity Focus). De tweede draait om het organiseren van synergie en samenwerking tussen de verschillende functies in een bedrijf. Met als resultaat onder meer een perfecte digitale klantreis om zo klantervaringen te creëren die bedrijven morgen laten winnen (Experience Change). De derde draait om de uitdaging bedrijven helemaal ‘connected’ te maken met hun omgeving en hun business te laten groeien op de lange termijn (Business Progress).
Floris: “Wij werken op een eigen wijze. Door te kijken wat een klant nodig heeft en daarbij een team samen te stellen. Allereerst met de eigen, interne medewerkers van de klant, de business guides van TheNewTomorrow en waar nodig specialisten uit ons netwerk. Flexibel, concreet en resultaatgericht. Wij brengen vraag en aanbod op een flexibele en actuele manier bij elkaar. Zodat klanten altijd beschikken over de meest relevante kennis en kunde die op dat moment nodig is. Door heel gericht te werken, voorkom je onnodige investeringen in tijd of geld én extra werkdruk gedurende de transitie.”

Eilanden of overzicht?
Deze werkwijze past in deze nieuwe tijd. Reinier: “Wat wij zien, is dat opdrachtgevers en klanten steeds kritischer worden op bureaus en steeds beter weten wat ze zoeken. Tegelijkertijd wordt de wereld in toenemende mate complexer en groeit de behoefte aan specialisten met diepgaande kennis. Het gevaar is dat er eilanden ontstaan en dat er wordt gewerkt vanuit silo’s die het zicht op de eindklant verliezen. Zowel aan klant- als bureauzijde. In de praktijk zie je nu aan de ene kant grote, generieke bureaus en aan de andere kant gespecialiseerde bureaus die aangestuurd worden vanuit verschillende disciplines in de organisatie. Maar beide type bureaus missen iets: ofwel expertise, ofwel overzicht en kracht voor de doorvertaling naar concrete resultaten die in het belang zijn van de eindklant. Wij zijn dan ook geen bureau, maar leveren kennis, ervaring en specialismen op maat.”

TheNewTomorrow is de business guide die bedrijven adviseert en ondersteunt op een manier die zij graag willen, en houden ze scherp om het beste eindresultaat te leveren. Geertjan: “Wij zijn de business guides die bedrijven helpen om het overzicht te behouden, te sturen op klantwaarde en de juiste expertise aan te haken voor de periode waarin dat nodig is. Wij leggen verbindingen tussen de eilanden, om zo de eindklant continu waarde te blijven bieden en te kunnen bijsturen wanneer nodig. En dat werkt.”

Over TheNewTomorrow
TheNewTomorrow is een groep van ‘business guides’ op het gebied van communicatie, digitale bedrijfsvoering en marketing. Wij helpen MKB-bedrijven naar het volgende niveau en maken de koppeling tussen strategie en operatie. Wij doen dit door de professionals van de klant te verbinden met externe specialisten en de business guides van TheNewTomorrow. TheNewTomorrow neemt eigenaarschap en zorgt dat bedrijven hun klanten optimaal kunnen bedienen en zo gaan groeien en bloeien.